La UGT de Catalunya inaugura l’exposició història permament ‘La UGT i la lluita per les llibertats i la dignitat obrera’

El passat 29 de setembre va tenir lloc la inauguració de l’exposició històrica permanent amb motiu del 135 aniversari de la UGT de Catalunya al nou Espai 1888.

Aquesta exposició mostra un recorregut que entrellaça, en tres segles diferents, la lluita i l’organització del sindicat, i que repassa les etapes més importants de la seva existència, des de la seva fundació fins avui, amb els esforços desplegats per la UGT per dignificar les condicions de vida i laborals dels treballadors i treballadores.

Amb aquesta exposició, l’organització ha volgut posar en relleu algunes de les figures més significatives de l’organització tant a nivell estatal i català al llarg dels segles XIX i XX com, i especialment des de l’Assemblea de Terrassa de 1976, dels secretaris generals de la UGT de Catalunya.

I, finalment, amb els cartells dels diferents congressos de la UGT de Catalunya fem referència a alguns dels moments més rellevants des del punt de vista organitzatiu del sindicat, com a eina fonamental per desenvolupar la lluita per les llibertats i la dignitat obrera.

L’exposició la podeu visitar al nostre Espai 1888 situat a Rambla Santa Mònica, número 10 de Barcelona. Us esperem.