Medalla Macià a Isabel Ruiz

isabelruiz

El Govern de la Generalitat concedirà la Medalla al treball President Macià 2015 i la Placa al treball President Macià 2015 el proper dimecres, 8 de juliol. Aquests guardons reconeixen a treballadors i empreses pels seus mèrits laborals i la seva contribució a l’impuls de l’economia catalana.Una de les guardonades aquest any és la Isabel Ruiz, qui va ser secretaria general de la UGT del Vallès Oriental – Maresme durant 16 anys i secretaria general de la Unió de Jubilats i Pensionistes de UGT de Catalunya al 2009.La Isabel Ruiz Llamas va néixer a Humilladero (Màlaga) i va arribar a Catalunya l’any 1961. Va treballar a l’empresa Henkel de Montornès i posteriorment a l’empresa tèxtil Roca Umbert de Granollers. Al 1977 s’afilia a la UGT de Catalunya i comença el seu recorregut al sindicat. Al 1990, va sortir escollida com a secretaria general de la UGT del Vallès Oriental. Des del 1992 al 2006 va ser secretaria general de la UGT- Maresme. Al 1993 va entrar com a membre del Comitè Confederal de la UGT.  Al 2009, va exercir de secretaria general de la Unió de Jubilats i Pensionistes de la UGT de Catalunya fins el 2013.

El proper dimecres, a les 20 hores, serà l’acte de lliurament al Palau de la Generalitat, i hi assistirà el secretari general de la UGT de Catalunya, Josep M. Àlvarez.